31 mar. 2008

Dar mama si tata

Eram mic si imi placea muntii sa-i pictez
Si-n imagini colorate sa ii desenez
Nopti cu luna pe hartie eu am desenat
Si cu rucsacul in spate muntii-am colindat

R:
Dar mama si tata ma cred un nebun
Cand vine sambata si plec iar la drum
Bunicul, bunica, mereu ma dojenesc
Dar ei nu stiu ca-n taina eu muntele iubesc

Acum ca sunt aproape de muntii ce-i iubesc
Si inima ma-ndeamna mereu sa-i hoinaresc
Doar cu baieti si fete ce-mi sunt frati si surori
Descoperim in taina ale muntelui comori.

E vara si cortul cu mine-l iau mereu
Si daca am si sacul eu am hotelul meu
Colegii sosonarii ce muntii n-au umblat
Nu stiu ce-nseamna viata de munte pasionat.

Pe cei ce habar n-au de drumuri si poteci
Piscuri 'nalte si semete, vai cu ape reci
Indeamna-i sa incerce macar de fantezie
Si vor vedea ca muntii nu sunt ca pe hartie.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin