15 mar. 2010

Ne despartim

Dragos

Azi ne despartim pentru prima oara
Ne desparte soarta, trupul ne e gol
Nu mai e remediu, mult o sa ne doara
Noi suntem actorii tragicului rol

R:
Iubitul meu agata-te de viata
Agata-te de tot ce vezi
Iubita mea eu ma transform in gheata
Si-or sa ne astepte albele zapezi.

Visul meu de noapte, floarea mea de munte
Acu-i prea devreme, trist al tau amurg
Intre noi iubito este-o oarba punte
Norii amintirii peste mine curg

Mult am vrut iubito sa fii langa mine
Peste flori de munte doream al meu pas
Vai ce vis funebru, cate disperare
Sunt un naufragiu ramas fara glas

Vad lumea ce urca inspre susul boltii
Altele coboara inspre nevazut
Unde esti iubite, tu sortitul mortii
Cine-mi poate spune unde ai cazut

N-am cazut iubito, am tasnit din stanca
Ca un vis aiurea, am plonjat firesc
Intre noi iubito e o rana adanca
Rana ne desparte si ma ofilesc.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin