22 oct. 2008

Focul vanat

Focul vanat e gonit de vant
Ranile-au uitat sa ma mai doara
De iubire-ntaia oara cant
La scandal renunt intaia oara

Am fost crang paraginit de foc
La femei si votca dam navala
Nu-mi mai place azi sa beau sa joc
Sa-mi pierd viata fara socoteala

Mi-e de-ajuns sa te privesc tacut
Sa-ti vad ochii plini de tot inaltul
Si uitand intregul tau trecut
Tu sa nu mai poti pleca la altul.

Tu mers gingas, zambet diafan
Dac-ai sti cu inima-ti pustie
Cat poate iubi un huligan
Si cat poate de supus sa fie.

Carciumile le-as uita pe veci
N-as mai sti nici versul ce inseamna
De-as atinge aceste brate reci
Si-al tau par ca frunza cea de toamna.

Vesnic te-as urma pe-acest pamant
Departarea mi-ar parea usoara
De iubire-ntaia oara cant
La scandal renunt intaia oara.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin