28 apr. 2010

Cad frunzele toamnei

Dragos

Cad frunzele toamnei deci toamna-i aici
Bolnavi incredibili in toate
Ideea ca esti si ca nu vreau sa pleci
Uneste un cuplu in noapte

Zadarnic mai strig si al meu brat ti-l intind
Ce mult, cat de mult vreau sa vii
O clipa sa apari, sa mai stiu ca existi
Si totusi al meu tu sa fii

R:
Nevoie de tine, evoie eu am
Acum, chiar acum ca se poate
Iubirea ce-ti darui nu costa un ban
Hia vino iubire in noapte.

Prea mult am visat si ce mult inca pierd
Iubind in tacere mai caut
Pe el, ce nu e el, oare pot sa il cred
Si canta, mai canta din flaut.

Si noapte de noapte eu strig ajutor
Mai vreau sa iubesc caci se poate
Si bratul mi-ntind chiar de simt un fior
Sa-l simt langa mine aproape.

Sa fiu fericita sub clarul de luna
Atat, doar atat am visat
Va fi doar asa numai o saptamana
E un vis minunat ce pacat.

Si daca vre-un nor va ploua peste tine
Eu soarele tau am sa fug
Sa fiu pe aproape sa stiu ca ti-e bine
Desi trupul nu este pustiu,

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin