5 nov. 2009

Om bun

Cum e firesc in viata calator
Si cum se-ntampla ades cu fiecare
Am batut pe la porti, brazdat de dor
Alteori manat de-mprejurare
Unii au deschis si veseli m-au primit
Poftindu-ma cu drag in a lor casa
Altii din pragul casei mi-au vorbit
Pastrandu-si vesnic usa ferecata

R:
Om bun, om bun, om bun, om bun
Cu tine viata-mi pare mai frumoasa
De-ndata ce necazul meu ti-l spun
Necazul fuge si fericit ma lasa


De s-a-ntamplat vreodata ratacit
Sa fiu ......... in lacrimi si tristete
Omul cel bun aproape mi-a venit
Si m-a-nseninat cu-a lui blandete
Nu mi-a cerut nici aur nici argint
Si doar sa-i port iubirea ca pe-o floare
...............................
Caci a fi om e lucru foarte mare

Nu cantariti vreodata din ce dati
Omului bun ce-n poara va va bate
Si sa-l primiti cu suflet cautat
Si sa-l cinstiti cu-n dram de bunatate
Iubiti mereu pentru a fi iubiti
Iertati mereu pentru a primi iertare
Un pic mai buni si un pic mai fericiti
Ca dar sa fie-n ziua urmatoare.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin