5 nov. 2009

Schimbare ID (semnătură)

Va anunt ca mi-am schimbat id-ul (semnatura) din Vlad in ₤utic. Deocamdata blogul ramane la aceasi adresa. Sper ca pe la inceputul anului urmator sa trec si eu pe un domeniu .ro unde sa pot pune toate blogurile. Care sunt alea? Va prezint mai jos cateva dintre ele:

Loc de dat cu ... parerea si de varsat nervii

Un blog cu si despre baietelul meu care pe 30 octombrie a implinit 3 ani.

In decursul a mai bine de 40 de ani de cand lucreaza la Radio Romania Internaţional, Sectia Franceza, mama mea a tradus in franceza foarte multa literatura romana. De altfel acum cativa ani a publicat în Franta o colectie de traduceri de poezii romanesti care s-a tiparit in 2 editii. In data de 5 noiembrie 2008 a fost decorata cu Ordinul "Meritul Cultural" in grad de Cavaler, Categoria F "Promovarea Culturii".


Chiar daca nu sunt scumpe, domeniul si gazduirea, in momentul de fată sunt cu banii numarati pana la ultima centima si nu imi permit o astfel de cheltuiala (investitie). De aceea trecerea pe un domeniu care sa includa acest Caiet de cantece precum si blogurile de mai sus se va face (sper) undeva prin ianuarie-februarie. Pana atunci astept propuneri, sugestii privind aspectul viitorului site, oferte de domenii si hosting etc.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin