31 mar. 2009

Ploaia

Karma

Ma-ntorc cu gandul la tine, primavara mea
Ma-ntorc cu gandul la tine, dragostea mea
Mi-e inima arsa de-ntunericul mut
Caci sunt in capcana ca un detinut.

R:
Te rog iubito ramai
Te rog mai stai langa mine
Sunt ploaia nebuna (ce cade)
Ce cade langa tine.

O geana tarzie in loc se opreste
Papusa prin ceata in ochi ma priveste
Sunt vantul ce-asteapta adierea ta
Sunt visul de-argint din inima ta.

Cand ziua fierbinte in gand va veni
O alba petala din cer va-nflori
Trecutele neguri din cale-ti vor zbura
Si tainele iubirii le vom invata.

Un comentariu:

cdmitroi spunea...

Salut.
As vrea sa il vad pe Chiliman ce raspunde. Nu o sa raspunda nimic, o sa stearga commentul meu, la fel cum a facut si cu celalalt. iata ce i-am scris ca raspuns la commentul lui. Ce zici? "Domnule Chiliman. Sectorul 1 nu e doar in piata victoriei. Piata Romana, Piata Dorobanti, Piata 1 Mai, Bulevardul Magheru, etc...
Ce e cu praful ala cu parcarea de pe buzesti unde cotizez de cava vreme. Eu incercam sa va relatez ca parcarile publice sunt rezervate de baietii destepti si noi, boii nu gasim parcare cand avem nevoie. Ridicati-mi masina si facem o plimbare la Haga. Mama ei de parcare. De ce nu imi raspundeti la mesaj asa cumm ar fi necesar???
Astept un semn. Am mai facut un comment si nu l-ati publicat, probabil ca nici pe acesta nu il publicati pt ca va deranjaza. E postat si pe www.cdmitroi.ro. Mercic."

sa aud!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin