18 mar. 2009

Tanar si liber

Nu-mi trebuie lucruri de mare valoare
Mi-ajunge un colt de caldura sub soare
Un petic de iarba dansand fara vant
Tanar si liber sa fiu si sa cant.

Nu-mi trebuie palate cu oglinzi de cristal
Si nici n-am nevoie de vre-un piedestal
Ma doare minciuna mai tare ca rana
Ma bucura marea si vantul de seara.

Culorile toate alearga prin mine
Esti tanar sau nu, depinde de tine
Si-atat cat mai pot sa traiesc si sa cant
Tanar si liber e visul meu sfant

Nu-mi trebuiesc vorbe, lozinci si sabloane
Nu-mi umpleti fereastra cu grele obloane
Lasati-ma liber cat pot sa traiesc
Lasati-ma tanar cat pot sa iubesc.

Lasati-ma verde ca pomii de vara
Lasati-ma rosu ca cerul de seara
Lasati-ma totusi asa cum vreau eu
Si n-am sa ma plang ca sunt tanar mereu.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin