9 mai 2008

Cabana schiorilor

Peste munti si peste creste
Sub aripa norilor
In poiana minunata
Se gaseste o cabana
Cabana schiorilor.
Toata ziua ei schiaza
Pentru unii e un chin
Pentru cei ce stiu mai bine
S-alunece pe zapada
E-o placere si un sublim

R:
Frumoasa-i viata daca sti sa o traiesti
Frumoasa-i fata daca sti sa o iubesti
Zero lei si zero bani, zero lei si zero bani
Au format si gasca noastra de golani
Noi n-avem bani, suntem simpli hoinari
In schimb avem peste 20 de ani.

Unii locuiesc la munte
Altii vin de la oras
Sa schieze-n Muntii Rodnei
Retezat sau Postavaru
In Bucegi sau Fagaras
Cand se lasa inserarea
Sub aripa norilor
Harmalaia se topeste
Si in liniste adoarme
Cabana schiorilor.

3 comentarii:

Cutaritza spunea...

As vrea sa stiu din ce an ai versurile astea. Eu am ceva din '79 dar vad ca au fost mult modificate, probabil si-au pus si altii amprenta in timp pe versurile mamei mele.

Multumesc!

Lutyk spunea...

Asta e varianta care se canta de prin anii '90 si pana in prezent. Asa l-am scris in caiet prin '92. Poate imi spui si mie cum era originalul.

Cutaritza spunea...

Mama zice ca si ea stia o varianta care nu i-a placut si a modificat-o dar se pare ca rezultatul are si versuri de-ale ei.

1.Cand o noua zi incepe
Pe aripa norilor
In poiana minunata
Se zareste o cabans
Cabana schiorilor

2.Unii locuiesc la munte
Altii vin de4 la oras
Sa schieze-n muntii Rodnei
Retezat sau Postavaru
In Bucegi sau Fagaras (strofa asta e compusa de mama restul e din auzite)

3.Toata ziua ei schiaza
Pentru unii e un chin
Pentru cei ce stiu mai bine
Sa-alunece pe zapada
I-o placere, e sublim

4. Unul vrea sa se convinga
Ca e mare campion
In viteza el coboara
Dar in goana lui nebuna
Ia in brate cate-un pom

5.Cand se lasa inserarea
Peste creasta muntilor
Harmalaia se topeste
Si in liniste adoarme
Cabana schiorilor (si asta e strofa mamei mele)

Iar ai ei cantau versul trei ca refren.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin