12 mai 2008

Fata din Crai

In Piatra Craiului plecat-am iara
Pe-un cal frumos la spate cu o ghitara
Si ma plimbam hai-hui prin Piatra Craiului
Sa o-ntalnesc pe fata muntilor.

Dar la o cotitura iat-apare
O fata blonda pe un cal calare
I-am spus sa stea pe loc sa o sarut cu foc
Dar ea n-a vrut si-n goana a fugit

Priveam naluca-n zare cum dispare
O fata blonda pe un cal calare
Pe cal incalecam, la cal bice-i dadeam
Sa o ajung pe fata muntilor

Intr-o poiana langa un mic izvor
Statea intinsa fata muntilor
O luai pe calul meu si nu mai stiu nici eu
De-atata dor si foc ce-o sarutai

Si dupa atatia ani ce au trecut
In Piatra Craiului au aparut
O fata si-un baita pe-un cal inaripat
Si-un cantec vechi ramas de la strabuni

In Piatra Craiului plecat-am iara
Cu un rucsac in spate si-o ghitara
Si ma plimbam hai-hui prin Piatra Craiului
Sa-i intalnesc pe cei ce m-au nascut.

Un comentariu:

acolesiu spunea...

stii cumva de unde as putea sa fac rost de cantec?ca incerc de ani de zile sa-l gasesc si nu reusesc

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin