27 nov. 2008

Barcile

Vreau sa trecem marea
Nu stiu de-i vreme buna
Tu iubita mea ramai in urma
Meteorologul iubirii a murit
Nu sunt nici busole, totul a pierit.

R:
Barcile plutesc nu mai au mila
Totu-a putrezit, imi este sila
Tu iubita mea ramai la tarmuri
Vor veni si poate alte vremuri
Mare nu-i de tine, e prea mare
Tu sa stai in munti daca vei sti
Si am sa ma intorc de va fi soare
Si am sa te invit spre alte galaxii.

Tu sa-mi fi mireasa iar eu sa-ti fiu mire
Sa-mpletim cu aur zilele cu zile
Sa-ngropam minciuna, s-alungam prostia
S-alungam mania si-apoi viclenia.

Dar ramai cu bine, luna-i mai aproape
Vom privi pamantul de prin telescoape
Cand ma voi intoarce iti voi povesti
Ce-am facut cu mine printre galaxii.

Si-apoi printre stele, printre galaxii
Prinsi de goana vietii noi ne vom iubi
Vom uita de toate, de lacrimi, de mila
De iubiri desarte, de lacrimi, de sila.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin