27 nov. 2008

Iubita mea, ti-am cumparat un munte

Din marele bazar cu amanunte
Platind cu viata tot ce scump era
Iubita mea, ti-am cumparat un munte
Pacat ca n-o sa-ncapa-n lumea ta.

Iubita mea, ti-am cumparat un munte
Sa faci cu el ce sti si ce vei vrea
Eu ma retrag in pesteri muribunde
Caci am uitat sa-ti mai soptesc ceva
Am dat pe-acest munte viata mea.

Si m-am certat cu fel si fel de lume
Care vroia sa-l ia sa-l dea la nunti
I-am injurat de fapte si de nume
Nu stiu de ce toti oamenii vor munti.

Iubita mea gasesc ca marea-i veche
In care sa-l aduc si sa-l rastorn
Si-apoi la nunta regasirii sale
Sa cant ca vanator al lui din corn.

Iubita mea, ti-am cumparat un munte
Am fost la targ dar nu l-am luat pe bani
Are paduri si rauri si o punte
In varsta-i de un milion de ani.

Iubita mea, ti-am cumparat un munte
E minunat si stanca lui e grea
Cu porci mistreti si ciute, cornuri, jir
Si-am dat putin pe el, un chilipir.


Asculta mai multe audio Diverse

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin