27 nov. 2008

Cantec pentru permisie

M-am aplecat sa te sarut
Dar miroseai a praf de pusca
Si-am luat un drepti ca de recrut
Cu palma-ntinsa pe vipusca.

Si soapta serii asternea
Lungi umbre pe zapada
Si sanul tau in palma-avea
Conturul negru de grenada.

R:
Am venit dar plec inapoi
Sta razboiul intre noi
Te iubesc dar plec inapoi
C-asa-i datul la razboi.

Am ratacit in seara oarba
Cuprins adanc de sete
Si mi-au crescut tuleie-n barba
Si-n loc de tepi doar baionete.

Te acopar eu cu umbra mea
Ca intr-o plasa de mascare
Si sus pe cer ne cauta
Un avion de vanatoare.

Acum te las iubita mea
Din alta emisfera
Si-n loc de inima as vrea
Sa am o mitraliera.

Si daca viata-i ca o carte
La mine-i gata cartea
Hei baieti, in asta noapte
Eu ma cunun cu moartea.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin