27 nov. 2008

Ruga pentru parinti

Enigmatici si cuminti
Terminandu-si rostul lor
Langa noi se sting si mor
Dragii nostri, dragi parinti
Cheama-i Doamne inapoi
Si fa-i tineri cum au fost
Fa-i mai tineri decat noi.

Pentru cei ce ne-au facut
Da un ordin, da ceva
Sa-i mai poti intarzia
Sa o ia de la inceput
Au platit cu viata lor
Ale fiilor erori
Doamne fa-i nemuritori
Pe parintii care mor.

Ia priviti-i cum se duc
Ia priviti-i cum se sting
Lumanari in cuib de cuc
Parca tac si parca ning
Plini de boli si suferinti
Ne intoarcem in pamant
Cat mai suntem cat mai sunt
Mangaiati-i pe parinti.

Pe pamantul tot mai greu
Despartirea-i tot mai grea
Sarut mana tatal meu
Sarut mana mama mea
Dar de ce priviti asa
Fata mea si fiul meu
Eu sunt cel ce va urma
Dragii mei ma duc si eu.

Sarut mana tatal meu
Sarut mana mama mea
Ramas bun baiatul meu
Ramas bun fetita mea
Tatal meu
Baiatul meu
Mama mea
Fetita mea.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin